Sunday, January 31, 2010

Todd-Michael St. Pierre


Computer Mice

by Todd-Michael St. Pierre

Can anyone give me advice . . . ?

What to do with computer mice?

At night they come out

And race all about.

Each mouse and it's spouse

Invading my house.

They wreck my office

And they're not too nice.

What to do with computer mice?

Wait, I hadn't thought about that -

Perhaps, I'll get a computer cat!


Mouse (Rato)


Alguém pode me dar conselhos?

O que fazer com os mouses de computador?

À noite, eles saem

E se comportam como todos de raça.

Cada mouse e sua esposa

Invadindo a minha casa.

Eles bagunçam meu escritório

E eles não são muito agradáveis.

O que fazer com os mouses de computador?

Espere, eu não tinha pensado nisto-

Talvez, eu possa obter um gato de computador!

Ilustração: http://drisantos.blogspot.com/2007_09_01_archive.html

No comments: