Tuesday, August 25, 2009

HOSAM RAGIG


jasmine

hosam ragig

High...high above the mountains
I lay down on the roof of my castle
Looking at the sky,
thinking it may console me
I found another way to find you...
From heart to heart

While I am counting the stars
Suddenly...the moon raises up
to remind me of you, once again

When I smell the jasmine, I know you are close
But where?
I don’t know where...I don’t know when
But some day... some where... I will find you

Jasmim

Alta ... no alto das montanhas
Deitei-me sobre o telhado do meu castelo
Olhando para o céu,
pensando o que podia me consolar
Eu encontrei uma outra forma de te encontrar ...
De coração para coração

Enquanto estava contando as estrelas
De repente ... a lua levantou
para me lembrar de ti, mais uma vez

Quando senti o cheiro de jasmim, eu sabia que estavas perto
Mas aonde ?
Eu não sei aonde ... não sei quando
Mas algum dia ... em algum lugar ... Eu vou te encontrar

No comments: