Saturday, July 04, 2009

DEFINIÇÕES



What is Love?

by Stuart Macfarlane

What is love that I would fight dragons to rescue you?
What is love that I would walk a million miles to be by your side?
What is love that I would steal the stars to make a sparking ring for you?
What is love?
I do not know but one thing is for certain,
I love you with all my heart and could not live without your love.

O que é o Amor?

O que é o amor que me faria lutar com dragões para resgatá-la?
O que é o amor que me faria andar a pé um milhão de milhas para estar ao seu lado?
O que é o amor que me faria roubar as estrelas para fazer um anel brilhante para você?
O que é o amor?
Eu não sei, mas uma coisa é certa,
Eu te amo com todo o meu coração e não poderia viver sem o seu amor.

Ilustração: http://um-pedaco-de-mim.blogspot.com/2009/02/amor-podemos-defini-lo.html

No comments: